شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

اسرائیل نقطه‌ای نا‌امن در دنیاست؛ جوانان انقلابی اراده کنند رژیم صهیونیستی هدف قرار می‌گیرد

اسرائیل نقطه‌ای نا‌امن در دنیاست؛ جوانان انقلابی اراده کنند رژیم صهیونیستی هدف قرار می‌گیرد

به گزارش عمارنامه،  سردار حسین سلامی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای بدر و خیبر و شهیدان باکری که در مصلی اعظم تبریز برگزار شد اظهار داشت: ایمان، باور، آگاهی ژرف و ولایت مداری از مشخصه‌های بارز مردم آذربایجان و لشگر همیشه پیروز عاشورا بود و همچنان هم این مشخصات در بین مردم آذربایجان با همان شور و شدت دیده می‌شود.
جانشین فرمانده‌کل سپاه با اشاره به شخصیت شهید مهدی باکری گفت: اگر بخواهم در یک جمله از شهید باکری بگویم، او به عنوان تندیس زنده ایمان، غیرت و شجاعت بود که هر رزمنده را شیفته خود می‌کرد.
وی در ادامه با تاکید بر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: در هیچ کجای دنیای اسلام، رهبر و پیشروی مثل رهبر فرزانه انقلاب را نمی‌توان یافت که از مواضع مسلمانان دفاع کند.
جانشین فرمانده‌کل سپاه گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری حضرت امام راحل و شهدا جرأت استکبارستیزی را به مردم داد و امروز هم رهبری و ملت ایران همه سناریوهای دشمنان را به هم می‌زنند.
سلامی افزود: در کشورهای حوزه خلیج‌فارس و کشورهای به ظاهر اسلامی بدون اجازه استکبار حق هیچ کاری را ندارند و این تنها ایران است که به فکر مردم مظلوم اسلام است.
جانشین فرمانده‌کل سپاه با بیان اینکه هر گاه مسلمانان وارد میدان جهاد شده‌اند خداوند آنها را یاری کرده است گفت: در جنگ 8 سال دفاع مقدس مصداق بارز این را دیدیم که کشورمان بدون امکانات و تجهیزات پیشرفته جنگی، در مقابل دنیا پیروز شد.
وی گفت: در حال حاضر هم همان جنگ در جریان است و حدود 4 دهه از هر حربه‌ای علیه ایران استفاده می‌شود و ما شاهد هستیم که ایران هر سال قوی‌تر می‌شود.
سلامی گفت: تحریم‌ها و فشارها علیه ایران در تاریخ بی سابقه بوده است و قرار بود دشمنان، ایران را از نقشه جغرافیایی دنیا حذف کنند اما با خون شهیدان و مقاومت ملت ایران، همه این نقشه‌ها بر آب شد.
جانشین فرمانده‌کل سپاه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با وجود همه اقدامات ظالمانه‌ای که برای امنیت خود انجام می‌دهد، نقطه‌ای ناامن است گفت: اگر حزب‌الله و جوانان انقلابی جهان اسلام هر وقت اراده کنند رژیم جعلی اسرائیل را مورد هدف قرار می‌دهند.
وی در ادامه با دعوت مردم به مقاومت گفت: آن چه از معادلات سیاسی در دنیا به دست می‌آید، خورشید امپراتوری غربی و آمریکایی در حال غروب و خورشید اسلامی در حال طلوع است و نابودی دشمنان نزدیک است.
 منبع: تسنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد