شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

خط حزب‌الله ۷۳ | اکنون، اینگونه نیست

خط حزب‌الله ۷۳ | اکنون، اینگونه نیست

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای:«شکایات مردم و دیدگاههای صاحبنظران به‌دست ما می‌رسد و باید در مسائلی نظیر تولید، اشتغال، از بین بردن رکود به معنای واقعی کلمه، قاچاق و واردات و صادرات به‌گونه‌ای عمل کرد که مردم تأثیر آن را در زندگی خود، کاملاً احساس کنند اما اکنون، اینگونه نیست.» ۹۵/۱۲/۱۹
هفتاد و سومین شماره‌ی نشریه‌ی خط حزب‌الله با برشی از دیدار امروز رئیس و اعضای مجلس خبرگان با رهبر انقلاب و تأکید مجدد ایشان بر مسئله اقتصاد مقاومتی مننتشر شد.
سخن هفته‌ی این شماره با عنوان «فناوری استخراج یک گنج بی‌پایان» به شرح نگاه رهبر انقلاب به پدیده اردوهای راهیان‌نور؛ اختصاص یافته است.
خط حزب‌الله در گزارشی با عنوان «مردم بحرین، محکوم به پیروزی هستند» با اشاره به سی‌و‌هشتمین هفته متوالی تحصن مردم بحرین در اطراف منزل شیخ عیسی قاسم نگاهی به اوضاع بحرین داشته است.
تصویری کمتر دیده شده از دیدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با فرزندان شهدا بمناسبت تاسیس بنیاد شهید، در نشریه‌ی این هفته منتشر شده است.
هفتادو سومین شماره‌ی خط حزب‌الله به اروح طیبه شهدای تفحص تقدیم شده است.
نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.


برای دسترسی به آرشیو نشریه هم می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
 دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A۴)  دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد