شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

پاسخ جالب سرلشکر باقری به روحانی/ نمایش اقتدار موشکی ربطی به مسئله کوچکی مانند برجام ندارد

پاسخ جالب سرلشکر باقری به روحانی/ نمایش اقتدار موشکی ربطی به مسئله کوچکی مانند برجام ندارد

سردار سرلشکر محمد باقری صبح امروز در آئین جشن دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم و شهدای اخیر مرزبانی مجاهدت و موفقیت‌های نیروی مقتدر و امنیت‌آفرین انتظامی قدردانی کرد و اظهار داشت: ورود و کار در نیروی انتظامی اگر با نیت خالص برای خدمت به کشور اسلامی و ملت عزیز ایران باشد، عبادتی مهم و افتخاری بی‌بدیل محسوب می|‌شود که بایستی به آن مباهات کرد.

وی افزود: از شما دانشجویان ارجمند و آینده‌ساز انتظار می‌رود تحصیل و کار در نیروی انتظامی را با عشق به خدمت به اسلام، میهن و مردم غزیر ایران آغاز کنید

سرلشکر باقری با اشاره به تهدیدات و بدخواهی فراروی ملت ایران که از جانب دشمنان قسم خورده انقلاب و مردم طراحی و حمایت می‌شود، تصریح کرد: آنها از راه‌ها و روش‌های مختلف در پی ضربه زدن به امنیت این کشور و مردم هستند و در چنین شرایطی مسئله ارتقاء دانش و مهارت و آمادگی مقابله با انواع جرایم، بزه‌ها و ناامنی‌ها ضروری است از دانشگاه و دانشجویان نیروی انتظامی در این زمینه انتظارات بالایی می‌رود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با برشماری انتظارات اساسی از دانشگاه علوم انتظامی گفت: مجهز بودن به علم و فناوری روز، مهارت علمی اولویت پیشگیری در مقابل بهره‌مندی از تجارب اساتید و کارکنان، بازدید از مناطق مأموریتی، انجام کارورزی همزمان با تحصیل از جمله این انتظارات است.

وی تمرین عملی در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب و کشور را مستلزم تبدیل دانشجویان ورودی در انقلابی، جهادگر، خودساخته امانتدار، عادل، آگاه، قانونمدار، منظم، توانا، سخت‌کوش، با مهارت و برخوردار از درجه خدمت‌گزاری به مردم دانست و با تأکید بر جایگاه ناجا خاطرنشان کرد: در کشور اسلامی مراکز، پایگاه‌ها، کلانتری‌ها و پاسگاه‌های نیروی انتظامی باید خانه دوم و محل احساس امنیت و آرامش مردم باشد.

باقری تأکید کرد: همانطور که مجرمان با دیدن پلیس باید احساس ترس و وحشت داشته باشند مردم باید با دیدن پلیس و در کنار پلیس بودن احساس امنیت و آرامش کنند که هم اکنون چنین است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه اعتبار و بقای انقلاب اسلامی به پشتوانه مردمی آن است افزود: نیروی انتظامی به عنوان نماینده شاخص نظام در جای جای این کشور بایستی نماد اقتدار، نظم، جرم‌ستیری و در عین حال رأفت و مهربانی با مردم باشد.

وی خودسازی، سعه‌صدر، تخلق به آداب و اخلاق اسلامی|، حفظ وجه انقلابی و ملی و تلاش و کوشش دائمی را ضامن حفظ جایگاه مردمی نیروی انتظامی قلمداد کرد و با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا افزود: استقرار،  امنیت و آرامش مهمترین مقدمه و بستر حیاتی مهم برای برگزاری انتخابات پرشور و در تراز انقلاب و مردم ایران است و به فضل الهی ناجا با کمک سایر نیروهای مسلح با تمام توان به خوبی از عهده آن برخواهد آمد.

سرلشکر باقری تأکید کرد: حضور حماسی، پرشور و حداکثری ملت پای صندوق‌های رأی موجب عمیق‌تر شدن استقرار امنیت در کشور و نشان‌دهنده ارتباط پایدار ملت با حاکمیت در دولت اسلامی است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: ان‌شاءالله ما سربازان میهن اسلامی به عنوان قطره‌ای از دریای خروشان مردم با دقت و بصیرت و پیروی از شاخص‌های تبیین‌شده رهبری معظم انقلاب به نامزد اصلح، مؤمن، انقلابی، پرتلاش، با نشاط، درون‌نگر، کارآمد، درد‌کشیده و مردمی رأی خواهیم داد.

عضو شورای عالی امنیت ملی در ادامه با اشاره به توانمندی‌های ملت ایران و اقتدار نیروهای مسلح بیان داشت: نیروهای مسلح به عنوان سربازان فرماندهی معظم کل قوا و خدمت‌گزاران ملت شریف ایران اقتدار و توانایی خود را در دفاع میهن  اسلامی، امنیت و منافع ملی به خوبی مدیریت کرده و آن را ارتقاء می‌بخشند.

سرلشکر باقری با تأکید بر اینکه ما تنها بخشی از توان و اقتدار دفاعی سرشار خود را به رخ دشمن می‌کشیم، افزود: خوب نیست مقام مسئولی نمایش اقتدار ملت در قدرت موشکی را که به برکت خون شهیدان حاصل و موجب بازدارندگی برابر تهدیدات دشمنان است به مسئله کوچکی مانند برجام ربط دهد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: این در حالی است که برابر متن سند برجام و اعلام وزیر خارجه در این سند هیچ اشاره‌ای به مسئله موشکی نشده و حتی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در خصوص برجام بارها بر تأثیر اساسی قدرت دفاعی و بازدارنده کشور در پیش‌برد مذاکرات تأکید و تصریح داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان میهن اسلامی اذعان دارند: امکان تهاجم و تجاوز نظامی به ایران سخت و ناشدنی است، تأکید کرد: در عین حال دشمنان باید بدانند در صورت هرگونه اشتباه در محاسبه و یا کوچک‌ترین تعرض به نظام و سرزمین اسلامی پاسخ بی‌درنگ، قاطع و کوبنده در نقاطی که ما تعیین می‌کنیم موجب پشیمانی و شکست آنها خواهد شد.

سرلشکر باقری با تأکید بر عجز و ناتوانی دشمن در تجاوز و تهاجم نظامی به ایران، افزود: توسل آنها به روش دزدان و گردنه‌گیران بزدل با اجیر کردن تعدادی تروریست بی‌ارزش برای ناامن|‌سازی مرزها و منافع ایران محصولی جزء خفت و خواری برایشان نخواهد داشت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حادثه اخیر در مرز پاکستان گفت: با کمال تأسف مناطق همجوار مرزهای شرقی درا  ایران خاک پاکستان به مأمن و محل آموزش، آماده‌سازی و تجهیز تروریست‌های جیره‌خوار عربستان و مورد تأیید آمریکا تبدیل شده است.

عضو شورای امنیت عالی ملی با بیان اینکه ما نسبت به مسئولین پاکستان و علاقه وافر ملت شریف این کشور به انقلاب اسلامی، امام امت و مقام معظم رهبری واقف هستیم، تأکید کرد: ادامه این وضع در مرزهای مشترک برای ما قابل تحمل نیست و انتظار داریم مقامات پاکستان با مسئولیت‌پذیری و کنترل مرزها و دستگیری و تحویل‌دهی تروریست‌ها پایگاه آنها در ان کشور را تعطیل کنند.

سرلشکر باقری تصریح کرد: درصورت ادامه تعرضات مأمن و مخفیگاه تروریست‌ها در هر کجا که باشد مورد ضربات کوبنده قرار خواهد گرفت.


منبع: فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد