شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

دیدارآقای حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق و هیأت همراه، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی

دیدارآقای حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق و هیأت همراه،  با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی



حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنجشنبه) در دیدار آقای حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق، وحدت اقوام مختلف و حمایت دولت این کشور از نیروهای مردمی و جوانان مؤمن و شجاع عراقی را رمز پیروزی‌های اخیر در مقابل تروریستها و حامیانشان خواندند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از اقدامات دولت عراق برای دفاع از حاکمیّت یکپارچه و تمامیّت ارضی این کشور حمایت کردند، و عراق را کشوری تعیین‌کننده و مهم در جهان عرب خواندند.

ایشان با حمایت از تلاشهای دولت عراق برای توسعه‌ی روابط با کشورهای همسایه و منطقه، تأکید کردند: درعین‌حال باید مراقب مکر آمریکایی‌ها باشید و هرگز به آنها اعتماد نکنید.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: آمریکایی‌ها خودشان داعش را به‌وجود آوردند امّا اکنون که تروریستها از دولت و مردم عراق شکست خورده‌اند، خود را با این تحوّل مهم، همراه و هم‌جهت نشان میدهند البتّه بدون تردید هر وقت فرصت بیابند، دوباره به عراق ضربه خواهند زد.

رهبر انقلاب اسلامی با حمایت از گسترش همه‌جانبه‌ی روابط تهران - بغداد در زمینه‌های مختلف، خطاب به آقای حیدر العبادی افزودند: توجّه ملّتهای منطقه به موفّقیّتهای عراق، نتیجه‌ی زحمات و شجاعتهای مردم عراق، شما و دیگر مسئولان عراقی است.

در این دیدار که آقای جهانگیری معاون اوّل رئیس‌جمهور نیز حضور داشت، نخست‌وزیر عراق با اشاره به تلاشهای مردم و جوانان عراق برای حفظ وحدت و تمامیّت ارضی این کشور، گفت: با دقّت کامل، از وحدت و یکپارچگی عراق محافظت میکنیم و همان‌گونه که قبلاً نیز به برادرانمان در اقلیم گفته بودیم، اجازه نمیدهیم خطر تجزیه، کشورمان را تهدید کند.

آقای حیدر العبادی با تشکّر صمیمانه از حمایتهای ایران در مبارزه‌ی عراق با تروریستها، گفت: با اشتیاق کامل برای گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران، تلاش و فعّالیّت میکنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد