شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

روایت همسر شهید مدافع حرم از حضور مقام معظم رهبری در منزل شهید محمدجواد حسن‌زاده

روایت همسر شهید مدافع حرم از حضور مقام معظم رهبری در منزل شهید محمدجواد حسن‌زاده

جمیله قاضی‌زاده حسینی همسر شهید محمدجواد حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با خانواده شهید حسن‌زاده اظهار داشت: روز قبل از این دیدار به ما عنوان کردند که مراسمی قرار است برگزار شود که در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی و نماینده بنیاد شهید استان حضور دارند و عنوان شد که "حتماً در مراسم شرکت کنید" و بنده بیشتر مراسمات را به‌دلیل اینکه فرزند دومم کوچک است، حضور ندارم.

وی بیان کرد: یادم است که در آن روز حال خاصی داشتم و دائم فکر می‌کردم شاید این دیدار، دیدار با رهبری باشد و همین مسئله را به اقوام نزدیک خود عنوان کردم. از قبل بسیار دوست داشتم که از نزدیک مقام معظم رهبری را دیدار کنم‌. از اذان مغرب و عشاء که گذشت و تقریباً ساعت 21 بود که گروهی به منزل ما آمدند و اعلام کردند که مهمان عزیزی داریم و آن مهمان مقام معظم رهبری است.

همسر شهید مدافع حرم حسن‌زاده گفت: حال خاصی داشتم وقتی این خبر عنوان شد تا اینکه آن اتفاق افتاد و بهار وارد خانه ما شد و با ورود ایشان فضای منزل ما منور شد و وقتی آن لحظه ایشان را دیدم بسیار خوشحال بودم که اصلاً قابل توصیف نیست. مقام معظم رهبری ‌به منزل حقیر ما آمدند و اصلاً حال من و خانواده‌ام در آن روز قابل وصف نیست.

وی خاطرنشان کرد: خواهرشوهرم برای ایشان دکلمه خواندند و مقام معظم رهبری با صبر گوش دادند. زهراسادات دختر دومم خواب بود و مقام معظم رهبری وقتی قرار بود تشریف ببرند زهراسادات را خدمت ایشان آوردم و ایشان زهراسادات را نوازش کردند و واقعاً حس آرامش داشتیم.‌ جالب این است که ما هزینه عروسی خود را با سکه اهدایی از سوی مقام معظم رهبری آغاز کردیم؛ همان سکه هزینه عروسی ما شد.

قاضی‌زاده حسینی در مورد همسر شهیدش نیز گفت: شهید حسن‌زاده، فرزند شهید و سادات بود. پدر بزرگوار ایشان سال 61 در تنگه چزابه شهید شدند و نحوه شهادت همسرم و پدرشان بسیار شبیه هم بود. اکنون همسرم در بهشت رضا(ع) آرام گرفته‌‌اند. مقام معظم رهبری در این دیدار دعا کردند برای هر دو شهید ما و فرمودند امیدوارم با پیامبر(ص) محشور شوند و برای من و دخترانم دعا کردند و در مورد خانواده شهدا نیز فرمایشاتی داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد