شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

سخنرانی سردارحمیدرضامقدم فر درجشنواره اشک ولبخند شهدای نیاک

سخنرانی سردارحمیدرضامقدم فر درجشنواره اشک ولبخند شهدای نیاک
سردار حمیدرضا مقدم‌فر: امروزه کشورمان الگویی برای دیگر کشورها بوده هر چند بیداری اسلامی الهام‌بخشی از انقلاب اسلامی را رقم زده و در حال ترویج و تبلیغ است.
به گزارش سایت شهدای نیاک :به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل سردار حمیدرضا مقدم‌فر صبح امروز در بیست و سومین جشنواره اشک‌ها و لبخندها ویژه برنامه گرامیداشت یاد و خاطره 38 شهید منطقه نیاک بخش لاریجان اظهار کرد: مردم ما باید بدانند که در کجا قرار داشته و نسبت آنها با شهدا چیست.


وی با اشاره به بیانات بزرگان دین در مورد اینکه خدا رحمت کند کسی را که بداند از کجا بوده، کجا هست و به کجا می‌رود، افزود: امروزه باید بدانیم که در کجا قرار داریم و کشورمان به چه سمت و سویی می‌رود.

مشاور عالی رسانه و فرهنگی فرماندهی کل سپاه پاسداران تصریح کرد: انقلاب اسلامی بیش از 37 سال است عمر گرانقدر خود را می‌گذراند و امروزه در اوج اقتدار قرار دارد.

وی با اعلام اینکه بیش از 200 هزار شهید در جنگ تحمیلی تقدیم اسلام شد، ادامه داد: امروزه انقلاب‌مان دارای حیات و پویندگی بوده و جریانی پیش رونده و رو به تعالی است.


 بیداری اسلامی محو شدنی و سرکوب شدنی نیست

مقدم‌فر با تأکید بر اینکه در 37 سال بعد از پیروزی انقلاب انواع توطئه، فتنه و جنگ‌های سخت و نرم علیه ایران اسلامی از سوی اجانب طراحی شده است، گفت: نه تنها حرکت انقلاب اسلامی در این بین متوقف نشده بلکه انقلاب ما در حال رشد و پیشرفت بوده و حرکت مطلوبی دارد.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی تنها محدود و محصور به کشورمان نیست، خاطرنشان کرد: اگر عراق، افغانستان، سوریه مورد هجوم قرار گرفته و هجمه تکفیری داعشی‌ها را در آن شاهد هستیم به خاطر این است تا دشمنان پیکان حملات خود را به سوی ایران قرار دادند.

مشاور عالی رسانه و فرهنگی فرماندهی کل سپاه پاسداران ادامه داد: اگر امروزه حمله به یمن و دیگر کشورهای اسلامی را شاهد هستیم همه آنها متوجه بیداری اسلامی بوده است.

وی با اعلام اینکه دنیای اسلام بیدار شده و این بیداری در حال فراگیری است، یادآور شد: دشمنان خیلی تلاش دارند تا بیداری اسلامی را محو کنند اگرچه در این بین اقداماتی انجام دادند ولی بیداری اسلامی محو شدنی و سرکوب شدنی نیست.

مقدم‌فر با اعلام اینکه منشأ همه تلاش‌های دشمنان این است که به مبارزه با انقلاب اسلامی برخیزد، یادآور شد: انقلاب اسلامی به رهبری امام امت و همراهی مردم شکل گرفته و این انقلاب تحول عظیمی را نه تنها در منطقه بلکه در بسیاری از کشورها ایجاد کرده است.

وی با اعلام اینکه انقلاب نظام جمهوری اسلامی را رقم زده واین نظام دارای دولت اسلامی است، یادآور شد: امروزه کشورمان الگویی برای دیگر کشورها بوده هر چند بیداری اسلامی الهام‌بخشی از انقلاب اسلامی را رقم زده و در حال ترویج و تبلیغ است.

مقدم‌فر با اعلام بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ایران اسلامی بر سر پیچ تاریخی قرار دارد و در تغییر مسیر تاریخ بر سر پیچ قرار گرفته‌ایم،‌ اظهار کرد: هر چقدر دشمن تلاش می‌کند تا زحمت‌های زیادی را برای ما ایجاد کند، به نتیجه نرسیده و این حرکت به نفع انقلاب اسلامی است.

* استکبارگران قصد نابودی اسلام را دارند، ولی ندانسته آنها دست به بیداری اسلامی زدند

مشاور عالی رسانه و فرهنگی فرماندهی کل سپاه پاسداران یادآور شد: دشمنان استکباری در افغانستان، عراق و کشورهای همسایه دست به هزینه بسیار هنگفت زده و کشته‌های زیادی دادند، ادامه داد: استکبارگران در این کشورها به نتیجه نرسیده و بساط خود را جمع کردند.

وی گفت: استکبارگران پس از جنگ در کشورهای منطقه در اتاق فکر خود به این نتیجه رسیدند که با توجه به هزینه و کشته شدن نیروهایشان عراق را تحویل انقلاب اسلامی دهند.

وی با اشاره به اینکه حمله به یمن نیز میلیون‌ها مجاهد مقاومت اسلامی را علیه کشورهای بیگانه برانگیخت، گفت: جریان‌های تکفیری و جنگ‌های نیابتی امروزه شکست خورده است.

مقدم‌فر با اشاره به اینکه دشمنان در عراق، سوریه و حلب به شکست برخورد کردند، ادامه داد: نتیجه حمله به لبنان، سوریه، عراق، یمن، بحرین و کشورهای اسلامی بیداری، پیوند و اتحاد جهان اسلام است.

مشاور عالی رسانه و فرهنگی فرماندهی کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه استکبارگران قصد نابودی اسلام را دارند، ادامه داد: ولی ندانسته آنها دست به بیداری اسلامی زدند.

وی با تأکید بر اینکه خون شهدا حیات‌بخش بوده و در مسیر حیات قرار دارد، گفت: شهدا نه تنها زنده‌اند بلکه امروز زندگی را حیات بخشیده و نباید از آنها غافل شد.

مقدم‌فر با اشاره به اینکه مدافعان حرم با شهدا زندگی کرده و در کلاس درس مکتب شهدا درس اقتدار، عظمت، ایثار و از خود گذشتگی گرفتند،‌ خاطرنشان کرد: مدافعان حرم در خارج مرزها نیز پروژه‌های اجانب و استکبارگران را برملا کرده، پوزه آنها را به خاک مالیدند.

وی با تأکید بر قرار گرفتن تاریخ و مسیر آن به سمت بیداری و احیای اسلام، تصریح کرد: داعش دست پرورده استکبار بوده و آنها این گروه را خلق کردند. ولی نمی‌دانستند روزی داعش چاقویی می‌شود که دسته خود را هم می‌برد.

مقدم‌فر با تأکید بر خلق رسانه‌های اجتماعی توسط استکبارگران برای تبلیغ اهداف شوم‌شان، یادآور شد: حتی اوضاع اجتماعی و تبلیغی رسانه‌ها نیز این روزها از دست استکبار خارج شده است.

وی بیان کرد: رژیم آل‌سعود و آل‌یهود هم امروزه با منافقان هم دست شده و به همراه رژیم اشغالگر صهیونیستی به آنها رسمیت می‌بخشند. البته پول‌های زیادی نیز از سوی آل‌سعود برای کوموله و دموکرات خرج شده که این هزینه‌های هنگفت از سر درماندگی و استیصال است.

مشاور عالی رسانه و فرهنگی فرماندهی کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه استکبار جهانی شکست خورده است، ادامه داد: نخستین وظیفه ما در مقابل شهدا گرامی داشتن یاد و خاطره آنهاست. هر چند باید تکریم شهدا و خانواده آنها را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی خانواده شهدا را از عزیزترین افراد و ولی‌نعمتان دانست و یادآور شد: رهبر انقلاب نیز حضور در کنار خانواده شهدا را برای خود برکت می‌داند.

مقدم‌فر با تأکید بر اینکه گرامیداشت شهدا و تکریم خانواده آنها شکر الهی است، ادامه داد: به برکت خون شهدا امروزه ایران گلستانی در میان آتش است.

وی با تأکید بر اینکه استکبار در افغانستان، عراق و کشورهای اطراف نتوانست به خواسته خود برسد، یادآور شد: نقطه کانونی استکبار ایران اسلامی و محو کردن خون شهداست.

مقدم‌فر اقتدار، امنیت و عزت کشورمان در دنیا را از آن شهدا و ایستادگی خانواده آنها دانست و یادآور شد: خانواده شهدا باید بدانند خون فرزندانشان هدر نرفته و چراغ راهی برای بشریت شده‌اند زیرا این خون‌ها امروزه جمهوری اسلامی را در اوج عزت قرار داده و دشمنان را در اوج ذلت فرو برده است.

مشاور عالی رسانه و فرهنگی فرماندهی کل سپاه پاسداران با اعلام اینکه شهدا به جهان اسلام عزت بخشیدند، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا نشانه حیات و جریان انقلاب اسلامی است. زیرا ایران کشور عجیب و بزرگان و امرای ارتش و سپاه در روستاهای کوچک و در اوج دینداری خانواده‌ها پرورش یافتند.

مقدم‌فر با تأکید بر اینکه ملت ایران شکست‌ناپذیر است و آرمان‌های آن جهانی خواهد شد،‌ گفت: اوج اقتدار ایران در دنیا را می‌توان طی نامه‌ای مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی، آمریکایی و دعوت آنها به حقیقت مشاهده کرد.

وی افزود: پیام انقلاب اسلامی به اروپا و آمریکا منتقل شده و بیداری را به همراه داشت.

مقدم‌فر با اشاره به نقش بی‌نظیر رهبر انقلاب در جنگ نرم و فتنه‌های دشمنان گفت: هم‌اکنون کشتی انقلاب اسلامی با هدایت رهبر انقلاب در دریایی متلاطم به طی مسیر می‌پردازد.

وی با اعلام اینکه انقلابی‌گری، جهاد در خدمت خالصانه و بی‌منت از پیام‌های مهم کلاس درس شهداست، ادامه داد:‌ مردم کشورمان انقلابی هستند و مسؤولان باید که در راه خدمت به مردم باید انقلابی بودن، مجاهدت،‌خدمت خالصانه و ایثارگرانه را سرلوحه کار قرار دهند.

مشاور عالی رسانه و فرهنگی فرماندهی کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه برخی مسؤولان غفلت کرده و به دنیا روی آوردند، متذکر شد: انتشار فیش حقوق‌های نجومی باعث شرمندگی است. زیرا خانواده شهدا با اعتقاد راسخ فرزندان خود را تقدیم انقلاب کردند ولی امروزه هیچ درخواستی ندارند.

مقدم‌فر گفت: مسؤولانی هم در کشور پای درس شهدا بوده و جز خدمت به مردم و رضایت خداوند هدف دیگری ندارند زیرا به اهداف متعالی اندیشیده و خدمت در راه خدا را از اعمال پسندیده می‌دانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد