شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

دیدار جمعی از مداحان اهل بیت به‌مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)با رهبری انقلاب

دیدار جمعی از مداحان اهل بیت به‌مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)با رهبری انقلاب




جمعی از مداحان اهل بیت(ع) صبح امروز با رهبر انقلاب دیدار نمودند.
به گزارش گروه سیاسی فرهنگ نیوز، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مداحان سخنان مهمی را درباره مذاکرات هسته ای و شرایط منطقه بیان کردند که سرخط بیانات به شرح زیر است:

* رهبر انقلاب در دیدار مداحان: می‌پرسند چرا فلانی (رهبری) درباره هسته‌ای موضع نگرفته/ جایی برای موضع‌گیری وجود نداشته/ مسئولین می‌گویند هنوز کاری انجام نشده و چیز الزام‌آوری نیست/نه موافقم نه مخالف.
 
* رهبر انقلاب: همه چیز در جزئیات است، ممکن است طرف بدعهد مقابل بخواهد در جزئیات، کشور ما را محصور کند/ اینکه حالا به بنده و دیگران تبریک می‌گویند بی‌معنی است/ آنچه تاکنون انجام شده نه اصل توافق و محتوای آن را تضمین می‌کند، نه حتی اینکه مذاکرات تا به آخر برسد.
 
* رهبر انقلاب: من هیچ‌وقت به مذاکره با آمریکا خوش‌بین نبودم/با اینکه خوش‌بین نبودم با این مذاکرات موردی موافقت کردم و از مذاکره کنندگان حمایت کردم و می‌کنم/با توافقی که منافع و عزت ملت را حفظ کند موافقیم/اما توافق نکردن شرف دارد به توافقی که منافع و عزت ملت از بین برود.
 
* رهبر انقلاب: در جزئیات مذاکره دخالتی نکرده و نمی‌کنم/ خطوط اصلی و خطوط قرمزها را به مسئولین، بیشتر به رئیس جمهور همواره گفته ام/ اینکه گفته شود جزئیات زیر نظر رهبری است، حرف دقیقی نیست/هیچ تردیدی به مذاکره کنندگانمان ندارم لکن به شدت دغدغه دارم و این دغدغه به خاطر فریبکار بودن طرف مقابل است.
 
* رهبر انقلاب: بعد از اینکه مذاکره تمام شد، بیانیه کاخ سفید منتشر شد که در اغلب موارد خلاف واقع است، در همان زمان مذاکره اینها نشسته اند  و بیانیه آماده کرده‌اند، طرف مقابل این‌طور است/بعضی‌ها در این چند روز موافقت و بعضی مخالفت کردند در رسانه‌ها/ عجله و مبالغه نباید کرد.
 
* رهبر انقلاب: به مسئولین هم گفتم مردم و نخبگان را از جزئیات مطلع کنند، ما چیز مخفی نداریم/این مصداق همدلی با مردم است/ مسئولین یک جمع شاخصی از مخالفین را دعوت کنند و حرف‌های آنها را بشنوند، چه بسا در حرف‌های آنها نکته ای باشد که به مذاکره کننده‌ها کمک کند، اگر هم نکته ای نبود خب آنها را قانع کنند.
 
* رهبر انقلاب: ممکن است بگویند فقط 3 ماه وقت داریم، خب حالا 3 ماه بشود 4 ماه، آسمان که به زمین نمی‌آید، کما اینکه طرف مقابل ما در دوره ای 7 ماه مذاکرات را به عقب انداخت/ مسئولین بدانند دستاوردهای ما چیز با ارزشی است و برای کشور یک ضرورت است و باید در این صنعت پیشرفت بشود.
 
* رهبر انقلاب: تحریم‌ها، اگر چنانچه به یک توافق رسیدند، در همان روز توافق باید لغو بشود/ می‌بینید که یکی (از طرف مقابل) می‌گوید 6 ماه بعد از توافق، یکی می‌گوید یک سال بعد تحریم‌ها برداشته می‌شود/ اگر لغو تحریم‌ها قراراست منوط به یک فرایند بشود، پس برای چه مذاکره کردیم اصلاً.
 
* رهبر انقلاب: سعودی‌ها با تجاوز به یمن خطا و اشتباه کردند و بدعت بدی را در منطقه بنا گذاشتند/کار سعودی‌ها در یمن مشابه جنایات صهیونیست‌ها در غزه است/ اقدام علیه ملت یمن "جنایت، نسل کشی و قابل تعقیب بین‌المللی" است.
 
* رهبر انقلاب: یقیناً سعودی‌ها در این مسئله ضرر خواهند کرد و به هیچ وجه پیروز نخواهند شد/ توانایی نظامی صهیونیست‌ها چندین برابر سعودی‌ها و غزه منطقه ای کوچک بود اما آنها موفق نشدند، درحالی‌که یمن کشوری پهناور و با جمعیت ده‌ها میلیونی است/ بینی سعودی‌ها قطعاً به خال مالیده خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد