شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

ناگفته‌های سقوط الرمادی از زبان هادی العامری

ناگفته‌های سقوط الرمادی از زبان هادی العامری

دبیرکل سازمان بدر عراق در پی انتشار اخبار سقوط الرمادی اعلام کرد که رهبران استان الانبار باید زودتر پیشنهاد وی مبنی بر مشارکت نیروی‌های مردمی در دفاع از شهر الرمادی را قبول می‌کردند

به گزارش «نسیم» به نقل از شبکه ماهواره‌ای الغدیر، هادی العامری از فرماندهان نیروی بسیج مردمی موسوم به "الحشد الشغبی" که به منظور فرماندهی عملیات آزادسازی رمادی وارد انبار شده است، "نمایندگان سیاسی استان انبار را مسئول سقوط الرمادی دانست چرا که آن ها با مشارکت نیروی بسیج مردمی عراق در دفاع از مردم خودشان مخالفت کردند."
عناصر تروریستی داعش روز گذشته مدعی تصرف داعش بر مناطق مختلف الرمادی استان الانبار شدند. با این وجود نیروهای مختلف مردمی از آمادگی یگان های خود در انبار از جمله در اطراف شهرهای فلوجه و حبانیه، برای ورود به رمادی و مبارزه با تروریستهای داعش شهر خبر داده اند.
این در حالی است که وزارت دفاع آمریکا "پنتاگون" در بیانیه‌ای ضمن رد ادعای گروه تروریستی داعش درباره سقوط کامل شهر "الرمادی" استان الانبار عراق، اعلام کرد که در حال بررسی گزارش‌هایی است که درخصوص ادامه درگیری‌ها در الرمادی منتشر می‌شود
از سوی دیگر، "کریم النوری" سخنگوی نیروهای مردمی عراق، اعلام کرده است که نبرد نیروهای مردمی با گروه تروریستی داعش در کنار ارتش عراق در شهر رمادی پیچیدگی کمتری نسبت به نبرد استان صلاح الدین خواهد داشت.
وی ضمن اشاره به نقش مؤثر نیروهای مردمی در رویدادهای اخیر خاطر نشان کرد پیام حیدر العبادی، نخست وزیر عراق و دعوت به موقع وی از نیروهای مردمی برای کمک به ارتش عراق لرزه به تن تروریست‌ها خواهد انداخت.
النوری افزود: شایعات اخیر مبنی بر این که عشایر استان انبار از کمبود تسلیحات رنج می برند، تاثیر بسزایی در ورود داعش به شهر رمادی داشت و تروریست‌ها را به یورش به این شهر تشویق کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد