شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

شهدای ادیان توحیدی نقش برجسته‌ای در دوران دفاع مقدس ایفا کردند

شهدای ادیان توحیدی نقش برجسته‌ای در دوران دفاع مقدس ایفا کردند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در همایش گرامیداشت ایثارگران ادیان توحیدی که شامگاه یکشنبه در تالار ایوان شمس برگزار شد، اظهار داشت: همسنگری با هموطنان ارامنه سرشار از خاطرات بسیار زیبا و به یاد ماندنی برای ما بود که هرگز این خاطرات از ذهن های ما بیرون نخواهد رفت.


امیر موسوی گفت: ایران عزیز به ویژه در مقطع دفاع مقدس تابلوی بی نظیری از ارزشهای خیره کننده را به جهان عرضه کرد که نقش های برجسته ای از این تابلو توسط رزمندگان و ادیان توحیدی ترسیم شده است.

 

وی افزود: از اولین تا آخرین شهید ادیان الهی همگی نقش برجسته ای را در دوران دفاع مقدس داشتند که نقش آفرینی آنان نمایانگر وحدت و عشق به پرچم و خاک کشور ایران است.

 

فرمانده کل ارتش گفت: نگاه پدرانه مقام معظم رهبری به خانواده های شهدای ارامنه نشان دهنده میزان علاقه ایشان نسبت به شما عزیزان است و همین نگاه پدرانه، تکلیف ما را نسبت به شما عزیزان روشن می کند.

 

سرلشکر‌ موسوی افزود: سال گذشته من علاوه بر دیدار با یکی از خانواده های شهدای ارامنه، با یکی از جانبازان آزاده ارمنی هم دیدار کردم. ایشان حقیقتا خاطرات بسیار زیبایی داشتند. همان چند دقیقه خاطرات این جانباز آزاده، می‌تواند دست‌مایه ساخت چندین فیلم سینمایی منحصر بفرد شود.

 

وی افزود: در طول این هشت سال همیشه چند نفر از هموطنان ارامنه را در یگان های عملیاتی داشتیم که رفتارهای خوب و محترمانه ای داشتند و رفتارهایشان برای من قابل ستایش بود.

 

فرمانده کل ارتش گفت: علاوه بر عرصه رزم و مبارزه با دشمن، هموطنان ارامنه ما متخصصین و‌ صنعت‌گران بسیار خوبی در دوران دفاع مقدس بودند و کار پشتیبانی و نگهداری و تعمیر ادوات جنگی را به خوبی انجام می دادند.

 

امیر موسوی در پایان گفت: دشمنی دشمنان ما آنچنان که در این 40 سال راه به جایی نبرده است، از این به بعد هم راه به جایی نخواهد برد و این وحدت و تلاش همگانی و انسجامی که در کشور ما وجود دارد، سرانجام دشمنان ما را سرکوب خواهد کرد و جمهوری اسلامی در نهایت پیروز این عرصه خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد